Dåligt

Jag har ingen dator och kommer därför inte kunna blogga klokt på ett tag.. Men har lever iaf. Jag skulle egentligen ha tävlat dressyr på fina curra idag, men min tand har sagt fuck you så nu ligger jag och Maria i sängen med massa citodon i kroppen. Maris har dock inte det, bara jag. Hehe

Imorgon ska jag nog fixa det sista inför mallis. Vi åker ju på tisdag!!!! Fett skönt att komma bort :D börjar bli lite nervös nu, alltså för vad jag slags med mig, haha! Min fina klass är ju mysig, så det kommer ju bli awesome!

Jag har skrivit allt detta på Maris iPhone, så ni får ha överseende för eventuella stavfel, mohaha! Nu ska jag mysa vidare med henne!!! Hon är bäst :D Pussilussi/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0