hem på fredag

JAG KOMMER HEM PÅ FREDAG! Eller rättare sagt natten till lördag :) På söndag är det tävling med Curra som gäller, så vi får se hur det går. Förhoppningsvis löser sig allt och det blir eventuellt debut i 120 :)
Hinner rida henne ett pass på lördagen, men eftersom Cathrine hållit igång henne när jag varit borta så kan jag tävla på söndag! DET SKA BLI SÅ HÄR KUL! jag har värsta ridabstinensen nu!! Ska bli riktigt kul att komma hem och rida igen!
Nu ska killarn ha datorn... PUSS/E
kolla min klass blogg! Där kan ni läsa om vår resa :) donnerbftio.blogg.se
steka på stranden, SOFT

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har curra gjort innan? :)

2012-04-26 @ 23:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0