HEMMA

Anonym om hem på fredag:
vad har curra gjort innan? :)
Anonym om hem på fredag:
vad har curra gjort innan? :)

Svar: Som 5-åring tävlade Curra med en tjej som heter Elin Löwenberg (jätteduktig!). De tävlade hoppning upp till 120-125 tror jag och VANN breeders i fälttävlan. Finfina hästen. Som 6-åring blev hon utlånad och halt, sen har hon saknat tävlingsryttare och det varit lite så. Men nuuuuu är det hon och jag! :D :D åh vad jag saknar henne när jag varit iväg!
.
Nu är jag äntligen hemma. Eller jag har varit det någon timma nu. Gick upp igår typ halv 7. så nu är jag lite småseg. Eftersom jag är som jag är kunde jag knappt sova natten till igår heller... Men NU ÄR JAG ÄNTLIGEN HEMMA. Riktigt skönt är det. Längtar tills jag ska rida Curra imorgon, så kul! Ska nog försöka rida Manne, Kexet och någon mer om jag hittar någon. Longera Putte? Ja, fan vad jag vill till stallet!!
.
Nej nu måste jag sluta. Snart kommer adrenalinet, spec om jag börjar tänka på tävlingen på söndag. Nej, nu är min nattsömn förstörd.............. Aja, Puss på er mina fina! /E
.
jag just nu. försökte vara fin, men kan bara vara ful! hahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du köpt Curra? :)

2012-04-28 @ 14:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0