hur allt förändras

en blick. ett sms. en känsla. tänk att man kan känna så mycket av så lite. just nu är jag tom. tom och arg. några ord. att de kan betyda så mycket. jag är ännu arg. men jag ska vara arg och stark. min bästa vän. no more liksom. just nu önskar jag dig evig olycka. men samtidigt så är jag nog för bra för dig. tur att jag vet att jag är stark. nu ska jag leva livet. tänk alla begränsningar, inte nu längre. nu känner jag mig lättad. skönt. jag vet att jag är stark. starkare än alla tillsammans. tufft. jag ska nu lägga all tid på min ridning och sen kanske jag ska börja med att träna också? nu när jag har tid. slippa anpassa mig efter någon annan. nu ska jag fokusera på mig själv. eftersom jag är stark. starkast till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0