MALLORCA

Imorgon (TISDAG) åker jag till MALLORCA på klassresa.. Därför kommer självklart bloggen bli lidande men förhoppningsvis håller Alida den levande :)
Jag kommer inte ha något internet och jag har en tegelsten till telefon så därför kommer det inte bli några inlägg alls, på 10 dagar.. Kommer hem fredag 27 så då är jag back on track igen ;)

Nu när jag är borta håller Cathrine igång Curra och mamma fixar med Manne (tack båda!!!!).

Nu ska jag sluta ha panik över min väska och försöka lösa problemet ist för att bryta ihop. Trött tjej blir en gnällig tjej!

PUSS PUSS PUSS! Ha det riktigt jävla grymt nu när jag är borta! ;) pusspuss/EMMA NILSSON!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0