Mysa

Det senaste dygnet har jag verkligen myst runt här i visby. Gillar verkligen den här staden!
Jag och min finfina kusin har bla varit på haircut (ihihihi), sett på bio, shoppat nödvändiga saker för alldeles för mycket pengar och typ pratat en hel del. Riktigt mysigt har det varit.
För en gångs skull tycker jag att det nästan är skönt att byta ut ridbyxorna mot jeansen. Dock blev min sovmorgon misslyckad då jag vaknade i panik att jag glömt ta ut hästarna 09.00. Sedan sov jag lite kasst fram till 11 då jag gav upp och gick upp...
Förr i tiden kunde jag lätt sova till 3 på eftermiddagen, vart är världen påväg? aja, nu ska vi gå och köpa mysfrukost!
Idag har Cathrine tömköra Curra och jag ska dit lite senare för att rida henne 3åring. Manne ska även på kurs ikväll!
PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0