Påskmys

Idag har jag och mamma köpt mat, köpt dammsugare, köpt morötter och städat massor! Jag har även gjort påskägg till hela familjen, mitt blev bäst :D Ikväll kommer nämligen min syster och hennes pojkvän samt min pojkvän. Fullt hus så att säga! Därför måste vi städa massa... Eftersom vi även har två hundar så blir det riktigt skitigt..

Idag ska jag tömköra Joy och känna på Curra. Eftersom vi tävlar imorgon så ska vi bara checka att lydnaden är där den ska så vi inte skenar runt banan imorgon :D Jag är så himla taggad inför tävlingen! Ska bli sååååå kul! Jag måste putsa alla grejer också, det hade jag nästan glömt ;) haha

GLAD PÅSK, PUSS/E


humlan var fantastisk på tävling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0