Planer

Jag skrev ju att jag hade svårt att gå upp ur sängen igår. Det var ingenting mot hur svårt det var idag! Det enda som känns bra idag är att vi går halvdag, alltså fram till lunch, dock har vi världens tråkigast lektion Naturkunskap. Därefter kör nog vår lärare hem oss som inte kan åka kommunalt hem, så det blir soooft! Är väl hemma runt 12 kanske. Då ska jag nog softa lite innan jag cyklar till stallet.

Manne åkte till sindarve igår för han ska få ett sto! Snacka om att han kommer bli glad! Efter påsken har vi andra planer för honom än ridning. Det ni! :)

Idag ska Joy och Curra ridas. Curra ska skrittas och kanske jobba lite med att få in hennes bog. Joy ska lösgöras och det gör jag nog barbacka. Dock blir det endast i skritt då, annars dör jag nog :) haha

Nu ska jag fortsätta äta upp min knäckemacka och sedan bär det av mot skolan! VI FÅR LOV IDAG! :D

Ha det bäst, PUSS/E


Fina Putte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0