TÄVLAAAAAAAAAA

Gud vad det ska bli kul att tävla i helgen! Jag ska hoppa 1 m och 110 cm med Curra. SÅÅÅÅ KUL! Hon var riktigt fin idag också, så då blev jag extra taggad :D :D

och nästa helg ska jag också tävla........ DRESSYR :s Jag och Curra ska rida ett dressyrprogram, så det blir nästan kul :) Är mest nervös inför det faktiskt! Hahah men det går säkert bra! Ni får hålla tummarna

PUSS/E

ska ta kort på C nu någon dag, så ni kan få se henne, så ska hon presenteras också! Direkt när vi skrivit klart alla papper :)


Kommentarer
Postat av: Elina Mellberga

sv: jaa,as jobbig.. men förhoppningsvis blir han bra! :)

2012-04-04 @ 06:40:10
URL: http://elinans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0