EMMA NILSSON

Tänkte skriva en lite om mig själv här på nya bloggen! WOOOOP WOOOOOP!

Jag heter alltså Emma Nilsson och är 17 år gammal, fyller 18 i juni!!!!! Jag bor typ mitt på Gotland, i en socken som heter Väte. Jag och mamma bor här och har hästarna ca 1,5 km bort vid mammas bror+familj.
Mamma har alltid haft hästar, så mitt intresse kom väldigt tidigt. Speciellt eftersom min 3 år äldre syster också red. Jag började på ridskola när jag var 4 år, på fina, fina Sindarve. Jag fick först vara med på en lektion för att kolla om jag kunde koncentrera mig, och det funkade så då fick jag fortsätta. Har fått hört nu i efterhand att jag var en väldigt jobbig elev då jag alltid ville säga alla svar på frågorna och var lite som den där fågeln i Kalle Anka på julafton.. haha
Jag fick min första egna häst när jag var 5 år, en shettis som heter Thelma. Efter Thelma fick jag låna ett russ av våra kompisar som jag red i något år. Tävlingdebuterade också på honom då jag var 8 år. Ramlade av på framhoppningen och på banan på båda varven i CR.. hehe
Men jag gav inte upp och fortfarande är jag en liten häst-tönt..
På fritiden rider jag, och så rider jag. hehe. Eller så umgås jag med min fina pojkvän och mina kompisar!

Tänkte presentera mina hästar i ett annat inlägg, men om ni undrar något mer om mig så är det baaaara att fråga! Svarar väldigt gärna! :))

/E

så här ser jag ut väldigt sällan


så här trivs jag bäst, småful, skitig och ridkläder


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken skola/program går du på?

2012-01-16 @ 20:56:33
Postat av: KarolinaWestberg

är typ kär i ditt hår emma!

2012-01-16 @ 23:03:17
URL: http://karross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0