FINA HÄSTEN

Alltså inte för att vara töntig eller så, MEN JAG ÄLSKAR MIN HÄST! Kakan var såååå himla duktig idag när jag red henne. Hon har ju vilat nu pga att det blev kasst väder och att hon tappade en sko, men idag så tänkte jag ähh vafan och red ut själv! Hon var så himla duktig! Mötte lastbilar, vanliga bilar och visst att hon blev rädd för en sten ibland, men hon gick liksom förbi och gjorde ingen större affär av hela grejen. Jag blev lite arg på henne när hon blev rädd för en snöhög, men sen skärpte hon sig! Visst att hon vågar ta fighten men om man bara säger till henne klokt en gång så backar hon tillslut. Alltså får hon 5 stjärnor idag av 5 möjliga! Ibland känner man sig som en stolt mamma :') hahahaha
.
nu får ni ta att jag är en liten hästtönt, för det är jag ju!
.
PUSS/E
bebis-kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0