Mys

Dagen inledes med att gå upp tidigt för att åka till stallet och ta ut hästarna och sedan mot tandläkaren. Inte speciellt kul, det där med tandläkare...... Men det gick bra iaf.
.
När vi kom hem gick vi och vilade. Mamma ska jobba inatt och då behöver hon sova innan så hon orkar och då brukar jag också somna, hehe.
.
typ runt 16 åkte vi till stallet och medans jag tömkörde så mockade mamma mina boxar :)) TACK!
Manne var ganska spänd idag. Men det är inte så konstigt när det springer barn, hundar (en sitter och skäller i bilen), människor med skottkärror osv osv..
Till slut fick jag nog och förbjöd någon att vara ute vid mig så jag kunde jobba honom klokt. Då skärpte han till sig ordentligt och gick finfint, även i det svåra varvet! Är nästan lite stolt över honom.
.
Imorgon blir det samma upplägg för hans del, fast jag rider honom kanske lite efter också för att känna lite när han är avslappnad. Eftersom jag bara tömkör honom i skritt så blir ju inte passen så jobbigt pulsmässigt, men musklerna får ju jobba :))
.
Nu kallar TVn igen. Vad hade jag gjort utan den? Vilka är era favoritprogram på TV? :)
.
PUSS/E
.
korven <3

Kommentarer
Postat av: KarolinaWestberg

PA e typ de enda jag ser på TV;) o sen typ de okända o sånt e as kul ;D

2012-01-17 @ 21:45:43
URL: http://karroannie.blogg.se/
Postat av: sarajansson

meheheh ser typ aldrig på tv.. :o men greys när man är med dej ;)

2012-01-18 @ 17:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0