OCH VEM ÄR DET SOM ÄR KASS PÅ ATT BLOGGA!? OM INTE JAG!!!

Ojoj!
Har haft otroligt mycket att göra, med skolan, hästarna och allt!
Om jag går genom lite snabbt vad som hänt denna vecka..

Måndag: Åkte till en kompis, och plugga till prov!!

Tisdag: Mådde inte så bra, var hemma. och vilade hela dagen.

Onsdag: Började skolan 10:25, (chill, men fick veta de när jag kom till skolan! SURT)
Sen åkte jag buss till ridhuset, där mamma väntade med Wizard.
Jobbade igenom honom, och det funkade riktigt bra. Hoppade några språng på 1,10.  Bara för at känna hur det känns igen..

Torsdag: Prov i skolan, gick BRA!! Och slöt 13.30, 1,5 timme tidigare..
Red dunet på åkern, och hon var ganska fin, lite tjurig men ändå duktig.

Fredag: Trög skoldag, red Dunet på åkern, super fin polle!!

Lördag: Red Wizard på ridbanan, han var jätte pigg, springig, och spänd.
Det var ganska hårt så skrittade och trav jobbade honom bara..
Sen red jag Dunet för Johan Spetz. I början när jag skulle värma upp, och gallopera, va hon jätte tjurig.
Sparkade varje gång jag la till skänkeln, men det blev bättre efter en stund.
Sedan på slutet hoppade vi en väldigt teknisk bana, på kanske 90-100cm. Mest bara för att han skulle se om vi hade kontrollen, och sådär..
Nu ska jag gå och byta om, sedan ska jag ut och plocka in Dunet igen, så ska vi åka till Sanda, och jag ska rida för Johan Spetz idag igen.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilken snäll mamma som kör hästen till ridhuset:) Vem rider du för i sanda?

2012-01-29 @ 11:59:36
URL: http://noriffraff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0