OTUR/SLARV-DAG!

Den här dagen blev inte så jätte lyckad...
Jag var i ridhuset med båda pollarna!

....

-Det började i bilen påväg till ridhuset..
 Då jag kom på att jag glömt min hjälm, och vi hade inte tid att 
 vända..
 Så mamma ringde Rickard som bor längs med vägen, och hon fråga om jag kunde låna en hjälm.
 Och det gick bra.

-När vi skulle lasta ur ponnyerna..
 Jag ledde först ut Dunet, och hon gick åt fel håll och jag följde efter.
 Samtidigt backade Wiozard ut på henne 
 OCH DESSUTOM min FOT. Det gjorde SJUKT ont!

-Jag hade glömt träns till Dunet OCH sporrar & spö.!



(roxan)

Att jag glömt allt var väll egentligen SLARV men jag kallar det OTUR..
Men iallafall så gick det super med båda pollarna, är jätte jätte nöjd!

Nu orkar jag tyvär inte skriva något mer, jag e alldeles för trött.!



Kommentarer
Postat av: Ronja

Sv: Ja du det undrar jag och Sara också. ;) Hehe

2012-01-18 @ 23:31:18
URL: http://gotlandsryttarna.blogg.se/
Postat av: KarolinaWestberg

bra aliden !

2012-01-19 @ 07:59:51
URL: http://karross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0