Träningstävling

Idag var jag på träningstävling. Dunet och Wizard fick följa med. Båda gjorde jättefina rundor och det gjorde att vi fick med oss 2 rosetter av 3 starter hem.

Dunet var riktigt taggad och studsig till första klassen som var en LC/90 cm.
Hon tyckte det var riktigt kul men hoppade riktigt bra. Felfri i båda faserna och en tredje plats :)

Vi hoppade ockå en LB/1 m. På framhoppningen var jag lite nervös och höjdrädd, haha töntigt, jag vet.
Inne på banan var hon jättefin. Hon blev lite trött i andra fasen, men skötte sig jättebra.
Felfri även här och även fast att vi aldrig hoppat kombination innan så fixade vi det SUPER! Fina DUNET

Wizard var kung som vanligt. Gick in på en LB, satte 0-0an och vann.. Behöver jag säga mer!!? :D

 (Maj 2011, heda RK)

Emma har tjockat ner mig med både mat och kladdkaka. Nu ska vi se film och massera varann! :D mysfaktorn är höööög!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0