WIZARD ♥

Wizard.
C-ponny.
f.1999
skimmel
okänd
imp. Danmark

Vi köpte Wizard 2010 28/3.
Och jag har tävlat med honom upp till Msv B/110cm.

När vi köpte Wizard var han en riktig problem ponny.
När han inte fick som han ville och de blev lite jobbigt för honom, bockade han, stegrade,skenade iväg ut från ridbanan la sig mot väggen ALLT för att komma undan.

!På våran första tävling la han sig mot ett staket så det sprängdes!!!

Och i nästa klass blev vi placerade.

Han har ännu inte slutat med sina fasoner, men de är väldigt lite nu.


Jag har jobbat och kämpat, och bara varit glad mot han.
Om han har bråkat, så har jag inte gjort något. Och när han har vart fin, har jag berömt honom jätte mycket.

Varje minut jag lagt ner på denna ponny, har varit värd. För jag har fått tillbaka SÅÅ mycket.
Jag har haft underbara rundor, och han har lärt mig MASSOR.

 

 

 

Film på KUNGEN, från min NÄST bästa MsvB runda. Den bästa finns inte på film! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0