Vargsiii!

skulle inte du kunna skriva ett inlägg om Vargtand med massa bilder och filmer?!? skulle va jättekul att se!! :D (känner de som äger han nu! ;))
 
Sv. Visst skulle jag kunna göra det!
 
Vargen som han kallas var min fina, pigga, galna, lilla b-ponny. Var så mysig på alla sätt.
Hade Vargen i nästan 3 år. Jag lärde mig väldigt mycket på honom. 
 
Saknar honom något helt otroligt! 
Här får ni en massa bilder på honom! 
 
De fleste bilderna är tyvärr när jag är en aning stor på honom.
Men han har inte tagiot någon skada utav det. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

Tänkte bara säga att Vargen är avlivad nu ;(

2013-10-26 @ 09:02:19
URL: http://hoppcheyer.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0