slapp dag

Igår red jag både Chelsea och Manne. Manne gick en ganska lugn tur med lite trav och galopp i skogen. Chelsea hade en liten fight med mig. Hon vägrade gå fram vid Widegrens.. Så fick rida hem och hämta mamma när jag insåg att det bara var farligt att fortsätta själv.. Hon vet inte riktigt vad hon gör ju..
Men vi löste det iaf och när det var gjort var hon himla svettig och uppstressad så då skrittade jag hem.

På kvällen kom min fina gamla klass från högstadiet hit på lite poolparty. Riktigt mysigt var det och alla hade det bra! Sedan sov min finfina vän Jennie här.

Idag fick båda vila. Jag hade en liten slappdag iom att det blåste som bara den. Dessvärre har jag ingenstans att jobba mina hästar på marken. Det hade jag uppskattat otroligt mycket! Men så är det. Imorgon blir det ridhuset med iaf Manne. Kan kanske ta med Chels också, men det får vi se :)

Nu sitter jag forever alone i min säng med min hund. Hon är söt och snäll iaf. Mamma är inte hemma så jag äter kräm och flingor till kvällsmat. Har lite chips och godis kvar från igår också. MUMMA.

Nu ska jag mysa med mig själv medan jag är smått ensam.. ADAM, KOM HIIIT!

Puss/E


mysa lite med putte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0