BRAAAA GJORT!

Anonym om fortsätt fråga!:
Är donner en bra skola ? :)
.
Sv: Jag tycker att det är en bra skolan. Jag tror man blir sedd lite mer som man är ist för bara en elev, om man jämför med typ skolorna på säve. Det som är viktigt på Donner är att man klarar av att ta eget ansvar och vill mycket. Då kan man verkligen få hjälp att uppnå de betyg man vill ha. Vi läster ju i block, man kör intensivt med en kurs tills det är slut. Då kan man ha en kurs hela dagen kanske 3 dagar i veckan liksom. Jag tycker det är underbart att läsa block och eftersom vi har så intensiva dagar gör det att vi jobbar in alla håltimmar och kan ha studiedag på onsdagar! Det är guld värt för mig som rider då jag kan rida mina hästar klokt de dagarna. Men som sagt är det viktigt att kunna ta eget ansvar och visa framfötterna! :))
Hoppas du blev nöjd med mitt svar, annars får du fråga mer ingående :)
.
Jag älskar när ni frågar saker, så tveka inte utan FRÅÅÅGA om ni undrar något! :D
/E
ser ni vem som står 2 från höger? Ingen mindre än Kaspar Hållsten! hah Bilden är några år gammal... haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem/vilka tränare tränar ni för ? :)

2012-01-20 @ 18:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0