fortsätt fråga!

Li om MINA HÄSTAR:
Hur är upplägget med Manne och ägarskapet av honom?

Svar: Just nu håller jag på att rider igång honom inför säsongen. Förhoppningsvis kommer vi starta Mvs A innan han säljs och han åker ut på annons när han gått några tävlingar och förhoppningsvis gjort det bra. Vi ska prata med den andra ägaren och troligvis kommer hon inte ha möjlighet att köpa ut oss, så hela han kommer sälja om man säger så.

Anonym om Kulit med fråga!:
Vad ska ni bli när ni blir stora? :-)

Svar: Kan ju inte svara för Alida, men jag har tänkt jobba med hästar! Helt klart. När jag gått ut skolan ska jag jobba och få lite meriter innan jag tänkte utbilda mig till hopptränare :) Sedan får vi se. Har pratat med en kompis om att skaffa en hästgård tillsammans, (länkar hennes blogg, det är Jossan), och förhoppningsvis blir det av! Hade varit hur kul som helst iaf :)

Hoppas ni blev nöjda med svaren :) Ställ gääääärna fler frågor!

PUSS/E


manne msv b (2010?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är donner en bra skola ? :)

2012-01-18 @ 16:38:24
Postat av: Linnea Karlsson

jävlar vad högt :O

2012-01-23 @ 20:04:51
URL: http://linneacekarlsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0