Ridlärare

Anonym om BRAAAA GJORT!:
Vem/vilka tränare tränar ni för ? :)
.
Sv: Veckoträningar tränar jag oftast för Lisa Horwitz. Henne har jag tärnat för typ hela mitt liv och jag tror att det mest är vår relation som gör att jag ännu kan träna för henne. Vi kan prata om problemen som uppstår och hon förstår ganska snabbt vad jag menar och tycker är jobbigt. Hon hjälper mig med väldigt många basic-grejer och jag tycker hennes lektioner är väldigt givande :)
Nu i höstas tränade jag också en del för Zarah Strange, Alidas mamma. Hon och Lisa har lite olika tänk kring en del saker så jag tycker det är bra att få in en del nya tankar kring saker ibland. Det funkar super att träna Manne för Zarah :)
.
Vi får ju ner en del fastlandstränare här på ön också. Har tränat ganska mycket för Louise Haaga förut men gör inte det nu för tiden. Förut tyckte jag att jag utvecklades väldigt mycket, men nu antar jag att jag växt ifrån henne om man säger så. Våra tankar var för olika och det blev inte bra på sista träningen.
.
I somras tränade jag första gången för Johan Spetz. Han var awesooooome! heh, minst sagt! Första dagen är ju väldigt basic, och det jag tyckte var jobbigast med honom då var att han pratade så mycket. Nu i efterhand kan jag förstå att han ville att vi skulle förstå varför vi gjorde vissa saker och vilka konsekvenser det ger. Andra dagen började Manne hingsta sig och jag har nog inte varit med om att en tränare som bara är nere någon gång ibland vill ta tag i problemet som han gjorde. Jag uppskattade det verkligen och fick ut väldigt mycket av träningen!
.
Nu tänker jag inte rabbla upp alla jag tränat för, för då tråkar jag ut er :) hah
.
/E
Manne på Spetz-träning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0